Umbrella Marketing Group Logo
PL/EN
Umbrella Marketing Group Logo
  • Zmiana języka
    PLEN
  • Oferta
  • Portfolio
  • Kariera
  • O firmie
  • Blog
  • Kontakt
Redakcja UMG
11 Lipiec 2023, 2 min czytania

Czy warto współpracować z mikroinfluencerami? Case study współpracy z marką Jamar

Influencer marketing to dziedzina, która rozwija się w ogromnym tempie. Każdego dnia we wszystkich mediach społecznościowych możemy obserwować recenzje znanych osób, które dotyczą różnych marek i produktów. Dlatego nic dziwnego, że wiele firm chce spróbować reklamy w tym nurcie i znaleźć odpowiednie osoby do prezentacji swojego brandu. Na początku warto się jednak zastanowić, czy na pewno osoba, którą wybierzesz musi mieć ogromne zasięgi i dziesiątki tysięcy obserwujących. Może dla Twojej marki lepsze będą małe profile, które jednocześnie będą dla odbiorców bardziej autentyczne? Zapraszamy do lektury - sprawdźcie dlaczego warto sięgać po influencerów w skali mikro!

Zalety pracy z mikroinfluencerami

Współpraca z mikroinfluencerami może przynieść wiele korzyści dla marek i firm. Oto kilka powodów, dlaczego warto rozważyć taką współpracę:

Jak znaleźć odpowiednie osoby do współpracy?

Warto pamiętać, że wybór odpowiedniego mikroinfluencera dla Twojej marki wymaga dokładnej analizy ich profilu, społeczności i wartości, aby upewnić się, że pasują do Twojego wizerunku i celów biznesowych. Właśnie dlatego w wyborze pomagają agencje marketingowe. Umbrella marketing Group już od lat pomaga swoim klientom w poszukiwaniu partnerów biznesowych tworząc stale poszerzającą się listę sprawdzonych osób w różnych dziedzinach. Aby wybrać optymalne osoby do współpracy prowadzimy: badania rynku i analizę grup docelowych, weryfikujemy autentyczność osób, które zgłaszają się do współpracy, stale monitorujemy wyniki działań influencerów i negocjujemy warunki na jakich odbywa się współpraca.

Współpraca z mikroinfluencerami w praktyce

Jednym z przykładów owocnej współpracy jest akcja influencerka przeprowadzona dla marki Jamar na profilu w serwisie Instagram. W okresie od maja do czerwca na Instagramie pojawiły się publikacje na kilku partnerskich profilach. Postawiliśmy na konta, które mają do 1,5 do 20 tys. fanów, a tematyka publikacji wybranych osób jest związana z gotowaniem oraz parentingiem. Poniżej przedstawimy przykłady publikacji z informacją o uzyskanym zaangażowaniu:


Co czytać dalej?

  • Jak działa agencja 360?

  • Kluczowe zasady dobrego BRANDINGU

  • Fenomen TikToka

Umbrella Marketing Group Logo

Oferta

  • Social Media & Influencer Marketing
  • Digital & Web Development
  • Kreacja
  • Badania & Strategie
  • PR & CSR
  • Kampanie Mediowe
  • Trade Marketing
  • Pełna Obsługa & Integracja
  • Polityka Prywatności

Dane firmowe

  • UMBRELLA MARKETING GROUP
  • ul. Hoża 86/410
  • 00-682 Warszawa
  • NIP: 9512379852
  • REGON: 147244171

Dane kontaktowe

  • [email protected]
  • +48 515 276 780